Miesięczne archiwum: Maj 2005

ryczeć, krzyczeć mi się chce

Kurde, SNAFI czemu CIę nie ma???!!!!Chociażby w tym miejscu mi Cię tak brakuje… Czemu to tak jest? Nie rozumiem, dlaczego w ten sposób, dlaczego właśnie Ty cierpisz?

Opublikowano Bez kategorii | 3 komentarzy

czerwona noga

w sobotę siedzieliśmy obok dzidziusia, ok 5 miesięcznego, który bawił się gryzaczkeim w kształcie stopy. Bernard już przymierzał się żeby mu tą nogę zabrać, więc mu powiedziałąm, że mamy taką w domu i że jak by mały to się taka … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 2 komentarzy

nowa fala w butach

dziś nabyłam botki, buty, jak kto woli takie jakie nosiły laski, w kinie, które pod względem stylu kobiet i ich sposobu ubierania bardzo mnie kręci. Zagmatwałam chyba. Nowa Fala we francuskim kinie to koniec lat pięćdziesiątych i początek następnej dekady. … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

odpowiedzialność

Są takie momenty, kiedy przytłacza mnie świadomość tego, co znaczę ja i moje zachowania, reakcje dla dzieci. Obserwuję swojego prawie czteroletniego syna w różnych relacjach i sytuacjach w przedszkolu. Zastanawiam się czemu reaguje tak, a nie inaczej, czemu kiedy ja … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 9 komentarzy

a może zacząć grać?

a może zamiast pisać bloga i dręczyć świat i siebie swoimi pomysłami i probelmami powinnam zacząć grać w simy to podobmo dużo czasu pochałanie już keidyś trochę grałam, wciągające dosyć ;-)))

Opublikowano Bez kategorii | 6 komentarzy

już za półmetkiem

wlazłam na strony o ciąży i dzidziusiach i przynajmniej drugie zdanie może w jakiś sposób być przypisem do poprzedniej notki, już tak ma być ;-))), a ja myślałam, że to deszcz „Dziecko ma około 19 cm i waży około 350 … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 3 komentarzy

zmino wszędzie, mokro wszędzie

to będzie, jeśli sprawdzą się zapowiediz meteorologów jeszcze kilka dni w tym stylu ja chcę już prawdziwej wiosny,a ttu raprtem jeden dzień majowy się zdarzył 3 maja, a tak to szkoda słów, do mokrego ogródka z podziębionymi dziećmi nie pójdę, … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 2 komentarzy

zabawa jest przednia!

mamo mam latarkę! Pożyczyłem od Tarchałów. Mogę ci zaświecić w oczy?(świeci mi w oczy). Zobacz mam czerowne paluszki! a w ogóle to od samego śniadania, a ciężko było wytrzymać do końca posiłku synki cesarze bawią się umiarkowanie zgodnie ciastoliną i … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 2 komentarzy

majówka- grillówka

masowy exodus ludu do ogródków i na grilla jakoś nigdy mnie nie pociągał lepszy był zawsze spacer albo rower, no w ogóle takie siedzenie połączone z żarciem tłustego mięcha- ohyda chyba się starzeję, bo wczoraj właśnie przygotowanie tego żarcia a … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 1 komentarz

zakochana bez pamięci

w krakowie, moim, a jednak juz zmienionym i zaskakującym, w mężu, z którym już tyle a jakby od wczoraj w życiu, pełnym niespodzianek i wieczorów pachnących pieczonym chlebem i deszczem kurde, wiosna pełną parą

Opublikowano Bez kategorii | 1 komentarz